Read the Maastricht Treaty (Maastricht, 7 February 1992) Read the Convention Relating to the Regime of the Straits (24 July 1923) Read the Convention Relating to the Regime of the Straits (24 July 1923)
HR-Net - Hellenic Resources Network Compact version
Today's Suggestion
Read The "Macedonian Question" (by Maria Nystazopoulou-Pelekidou)
HomeAbout HR-NetNewsWeb SitesDocumentsOnline HelpUsage InformationContact us
Wednesday, 24 April 2024
 
News
  Latest News (All)
     From Greece
     From Cyprus
     From Europe
     From Balkans
     From Turkey
     From USA
  Announcements
  World Press
  News Archives
Web Sites
  Hosted
  Mirrored
  Interesting Nodes
Documents
  Special Topics
  Treaties, Conventions
  Constitutions
  U.S. Agencies
  Cyprus Problem
  Other
Services
  Personal NewsPaper
  Greek Fonts
  Tools
  F.A.Q.
 

Greek Government Press Briefing, 00-05-25

Greek Government Press Briefings in Elot928 Greek Directory - Previous Article - Next Article

From: The Hellenic Ministry of Press & Mass Media <http://www.minpress.gr/>

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΥΠΟΥ & ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Αθήνα, 25 Μαΐου 2000

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΩΝ

ΞΕΝΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΤΥΠΟΥ & ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΔΗΜΗΤΡΗ ΡΕΠΠΑ

Γεια σας.

Αυτή την ώρα διεξάγονται συνομιλίες του Πρωθυπουργού και της ελληνικής αντιπροσωπείας με τον Πρωθυπουργό της φίλης χώρας της Τσεχίας κ. Ζεμάν που επισκέπτεται την Ελλάδα. Θα ακολουθήσει γεύμα, ενώ θα γίνουν και δηλώσεις από τους δύο Πρωθυπουργούς. Γνωρίζετε ότι η Τσεχία είναι μια εκ των χωρών του πρώτου κύκλου των χωρών της Κεντρικής-Ανατολικής Ευρώπης, που θα ενταχθούν στην Ε.Ε. Γνωρίζετε ποια είναι η θέση της ελληνικής κυβέρνησης. Μας ενδιαφέρει ιδιαίτερα το θέμα της διεύρυνσης της Ε.Ε. επειδή έχουμε το ειδικό ενδιαφέρον για την ένταξη της Κύπρου. Οι σχέσεις με την Τσεχία βρίσκονται σε πολύ καλό επίπεδο. Πιστεύουμε ότι μετά τις σημερινές συνομιλίες οι σχέσεις των δύο χωρών θα γίνουν πολύ πιο στενές και η συνεργασία μας θα προωθηθεί περαιτέρω.

Ακούω τις ερωτήσεις σας.

ΜΙΧΑΗΛ: Τα όσα ο Πρωθυπουργός ανακοίνωσε, χθες, στη Βουλή για το θέμα της αναγραφής του θρησκεύματος στις ταυτότητες είναι αδιαπραγμάτευτη θέση της κυβέρνησης ή μετά το σάλο που έχει δημιουργηθεί στους κόλπους της Εκκλησίας γι` αυτή τη θέση και τις απειλές περί κομμάτων, περί συλλαλητηρίων κ.λπ. είστε διατεθειμένοι να συζητήσετε τον τρόπο εφαρμογής του νόμου και μέσω αυτού την ουσία;

ΡΕΠΠΑΣ: Η κυβέρνηση έχει υποχρέωση πρώτη αυτή να εφαρμόζει τους νόμους του κράτους. Αρα, λοιπόν, ο νόμος του κράτους θα εφαρμοστεί αφού ολοκληρωθούν οι τυπικές, οι διοικητικές διαδικασίες που προβλέπονται, ώστε τα όργανα των δημοσίων υπηρεσιών που είναι εντεταλμένα για το συγκεκριμένο σκοπό να μπορούν να φέρουν σε πέρας με επιτυχία το έργο που τους έχει ανατεθεί. Πρέπει να πω, όμως, ότι το θέμα που συζητούμε δεν έχει αυτή τη διάσταση, δηλαδή δεν αφορά τις σχέσεις κυβέρνησης και Εκκλησίας. Και αυτό, γιατί δεν αφορά την ταυτότητα μόνον. Αφορά κάθε δημόσιο έγγραφο και την ταυτότητα. Δεν αφορά το θρήσκευμα μόνον, αφορά κάθε ευαίσθητο, όπως το καλούμε, δεδομένο, μεταξύ των οποίων και το θρήσκευμα. Και αναφέρομαι, βεβαίως, σε στοιχεία τα οποία σχετίζονται με τις προσωπικές πεποιθήσεις και τα φρονήματα των πολιτών. Αυτά από το νόμο του 1997 θεωρούνται ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα και πρέπει να περιφρουρούνται. Αρα, λοιπόν, όλα αυτά τα στοιχεία, όπως λέει ο νόμος -και ο νόμος αυτός τυγχάνει τώρα εφαρμογής- δεν διευκολύνουν σε κάτι, γιατί δεν χρειάζονται, αφού δεν έχουν καμία σχέση με τα δημόσια έγγραφα τα οποία χρησιμοποιούνται, προκειμένου να εξυπηρετείται κάθε πολίτης στις συναλλαγές του με τις δημόσιες υπηρεσίες, με το κράτος. Γι` αυτό ακριβώς τα στοιχεία αυτά που αφορούν προσωπικές πεποιθήσεις και φρονήματα δεν πρέπει να περιλαμβάνονται σε τέτοιου είδους δημόσια έγγραφα, όπως είναι και η ταυτότητα.

ΜΙΧΑΗΛ: Εσείς μπορεί σαν κυβέρνηση πραγματικά να μη θέλετε να δώσετε αυτή τη διάσταση αντιπαράθεσης κυβέρνησης και Εκκλησίας. Ομως, η Εκκλησία δια διαφόρων εκφραστών της, επισήμων ή όχι, αυτό θα μας το πει η ίδια όσον ούπω, θεωρεί ότι είναι casus belli η ιστορία αυτή. Και μάλιστα ενδεχομένως κι εσείς να ακούσατε Μητροπολίτες να μιλάνε για ίδρυση κόμματος. Και, επίσης, το γεγονός ότι με αυτόν τον τρόπο πλήττεται η θρησκεία και συγκεκριμένα η Ορθοδοξία στην Ελλάδα. Βλέπετε σήμερα δημοσιεύματα που αφορούν πόλεμο κυβέρνησης-Ορθοδοξίας. Ολα αυτά πώς τα ερμηνεύετε;

ΡΕΠΠΑΣ: Η παράλληλη πορεία, διαχρονικά, της Πολιτείας με την Εκκλησία πιστεύω ότι αποτελεί την πολύ καλή βάση, ώστε οι σχέσεις τώρα και στο μέλλον να παραμείνουν το ίδιο καλές. Εμείς δεν επιθυμούμε αντιπαράθεση. Δεν μιλούμε για όξυνση στις σχέσεις Εκκλησίας και Πολιτείας. Πολύ περισσότερο που γνωρίζετε ότι θέματα κοινού ενδιαφέροντος αντιμετωπίζονται από τις δύο πλευρές με τη βούληση να προκύψουν οι καλύτερες δυνατές λύσεις. Από εκεί και πέρα, βεβαίως, καθένας είναι ελεύθερος να εκφράζεται με τον τρόπο που εκείνος επιλέγει. Πάντοτε, όμως, στο πλαίσιο του Συντάγματος και των νόμων και του σεβασμού των δικαιωμάτων των συμπολιτών του. Δεν θα υποβάλουμε εμείς τον τρόπο με τον οποίο κάποιος θα ασκεί νομίμως τα καθήκοντά του, μεταξύ των άλλων θα εκδηλώνει τα φρονήματά του. Αυτό το οποίο θα κάνουμε είναι να περιφρουρήσουμε τις λειτουργίες της Πολιτείας, του κράτους, έτσι ώστε όλοι οι πολίτες να μπορούν ελεύθερα να δηλώνουν τις απόψεις τους, χωρίς κανέναν περιορισμό, αλλά πάντοτε θα ελέγχονται για το αν αυτό γίνεται στο πλαίσιο του υφιστάμενου Συντάγματος και των νόμων. Και πρέπει να σας πω ότι οι εκδηλώσεις οι οποίες χαρακτηρίζονται από φανατισμό και μισαλλοδοξία δεν έχουν καμία σχέση, δεν συνάδουν, ούτε προσιδιάζουν σε μια ώριμη κοινωνία, όπως πιστεύω -κι εσείς το δέχεστε νομίζω- ότι είναι η ελληνική κοινωνία, η οποία έχει να αντιμετωπίσει και να λύσει πολλά κοινωνικά προβλήματα. Στον τομέα αυτό θα πρέπει να αφοσιωθούμε, προκειμένου να βελτιώσουμε τη ζωή των πολιτών, χωρίς @επαναλαμβάνω- να οδηγούμεθα σε σχήματα και διαιρέσεις που δεν έχουν καμία σχέση και με το μήνυμα της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Εκκλησία είμαστε όλοι.

ΦΙΛΗΣ: Πώς εκτιμάτε την κατ` αρχήν στάση της ποιμένουσας Εκκλησίας, απέναντι στην εξαγγελία του Πρωθυπουργού;

ΡΕΠΠΑΣ: Η δήλωση του Πρωθυπουργού είναι συνέχεια της ρύθμισης που έγινε από τη Βουλή των Ελλήνων, εδώ και λίγα χρόνια. Η Εκκλησία είναι αυτή, η οποία θα αποφασίσει για τη δική της στάση. Δεν θα επιβάλουμε εμείς σε οποιονδήποτε τι είναι αυτό το οποίο νομίζει εκείνος ότι πρέπει να κάνει. Πιστεύουμε, όμως, ότι θα υπάρξει νηφαλιότητα, αυτοσυγκράτηση, ήρεμος και πολιτισμένος τρόπος προσέγγισης του όποιου θέματος προκύπτει και μέσα σε ένα τέτοιο πλαίσιο θα αντιμετωπίσουμε θέματα κοινού ενδιαφέροντος τα οποία όντως υπάρχουν.

ΦΙΛΗΣ: Εχετε εσείς τη δυνατότητα, σήμερα, να προσδιορίσετε σαφέστερα την έννοια του εύλογου χρόνου εντός του οποίου θα εκδοθούν οι αναγκαίες εγκύκλιοι για την εφαρμογή του νόμου;

ΡΕΠΠΑΣ: Είναι πρόωρο κάποιος να προσδιορίσει συγκεκριμένη ημερομηνία. Το μέγεθος, όμως, του εύλογου χρόνου μπορεί να πει κάποιος ότι αφορά ημέρες ή μήνες και δεν αφορά χρόνια. Πάντως, οι αρμόδιες υπηρεσίες έχουν ήδη επιληφθεί του θέματος. Εχουν ξεκινήσει οι σχετικές διοικητικές διαδικασίες, προκειμένου να οδηγηθούμε σε πλήρη εφαρμογή του νόμου που έχει ψηφιστεί από τη Βουλή των Ελλήνων.

ΦΙΛΗΣ: Η Ανεξάρτητη Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων στην απόφασή της, που κατέθεσε χθες στη Βουλή ο Πρωθυπουργός, αναφέρει ότι ένα από τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα που δεν πρέπει να συλλέγεται από τις κρατικές υπηρεσίες είναι αυτό που αφορά το γένος. Με βάση αυτό το προσωπικό δεδομένο έχει αφαιρεθεί η ιθαγένεια από χιλιάδες Ελληνες πολίτες μετά το Β@ Παγκόσμιο Πόλεμο και συγκεκριμένα εννοώ τους σλαβομακεδόνες στη Μακεδονία. Με τη ρύθμιση αυτή που προτείνει τώρα η Επιτροπή Προσωπικών Δεδομένων, μήπως αντιμετωπίζεται σε νέα βάση και το θέμα της ιθαγένειας των σλαβομακεδόνων;

ΡΕΠΠΑΣ: Μπορεί να φαίνεται παρεμφερές, αλλά δεν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο. Γνωρίζετε ότι δεν υπάρχει αναδρομική ισχύς νόμου. Από εκεί και πέρα, το θέμα το οποίο αντιμετωπίζει ο συγκεκριμένος νόμος του 1997 αφορά, και μόνον αυτό, την περιφρούρηση των λεγόμενων ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων. Δεν αφορά τίποτε άλλο.

ΦΙΛΗΣ: Θα είμαστε σε ένα διάστημα, δεν ξέρω για πόσο, που θα ισχύουν οι μπλε παλιές ταυτότητες με το θρήσκευμα και οι καινούργιες, οψέποτε τυπωθούν μπλε, χωρίς το θρήσκευμα. Το ερώτημα είναι: Γιατί η κυβέρνηση δεν προστατεύει και τους υπολοίπους Ελληνες πολίτες, δηλαδή τη μεγάλη κατηγορία των Ελλήνων πολιτών που έχουν αναγραμμένο το θρήσκευμα, ένα προσωπικό δεδομένο, στην ταυτότητά τους και δεν προχωρεί στη σταδιακή αντικατάσταση των ταυτοτήτων αυτών; Δεν είναι παράνομη η συνύπαρξη και των δύο ταυτοτήτων;

ΡΕΠΠΑΣ: Γνωρίζετε ότι ο τύπος ταυτότητας, ο οποίος εκδίδεται σήμερα, προκειμένου να αλλάξει θα πρέπει να υπάρξει μια προετοιμασία στις αρμόδιες υπηρεσίες και η αλλαγή αυτή, μεταξύ των άλλων, συνεπάγεται και σχετικά υψηλό οικονομικό κόστος. Κατά τα άλλα, ο τύπος ταυτότητας που θα εκδίδεται, σύμφωνα πλέον με τη διάταξη που περιλαμβάνεται στο νόμο που ψήφισε η Βουλή των Ελλήνων, θα είναι ίδιος κατά τα εξωτερικά γνωρίσματα με τον τύπο ταυτότητας που διαθέτουμε και σήμερα. Απλά, δεν θα συμπληρώνονται ή δεν θα αναφέρονται τα στοιχεία εκείνα τα οποία αφορούν τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα, στοιχεία τα οποία είναι συμπληρωμένα, με ανάλογο τρόπο, στις ταυτότητες που έχουν εκδοθεί και χρησιμοποιούνται σήμερα από εμάς. Οποιος πολίτης επιθυμεί, για διάφορους λόγους, να εκδώσει νέα ταυτότητα μπορεί να υποβάλει σχετική αίτηση και θα έχει μια νέα ταυτότητα, η οποία θα περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία εκείνα που είναι απαραίτητα για τις συναλλαγές του με το κράτος και δεν θα περιλαμβάνει, βεβαίως, τα λεγόμενα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα.

ΦΙΛΗΣ: Δηλαδή, μας λέτε, είναι προαιρετική η εφαρμογή του νόμου.

ΡΕΠΠΑΣ: Είπα ότι υπάρχουν θέματα που έχουν σχέση με το κόστος έκδοσης ενός νέου τύπου ταυτότητας. Από εκεί και πέρα, εσείς εάν έχετε κάποιο λόγο, επειδή έχετε χάσει την ταυτότητά σας, επειδή άλλαξε η οικογενειακή κατάστασή σας, γιατί παντρευτήκατε, επειδή ακριβώς δεν έχετε ίσως μέχρι τώρα για πολλούς λόγους ταυτότητα και πρέπει να εκδώσετε ταυτότητα, η ταυτότητα μετά την αίτηση που θα υποβάλετε δεν θα περιέχει τα λεγόμενα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα.

ΦΙΛΗΣ: Μπορώ να ζητήσω την ακύρωση της ταυτότητάς μου;

ΡΕΠΠΑΣ: Δεν προβλέπεται τέτοια διαδικασία από το νόμο. Γνωρίζετε πολύ καλά, όμως, ότι υπάρχει τρόπος να ζητήσετε την έκδοση νέας ταυτότητας.

ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ: Είχατε πει, την προηγούμενη εβδομάδα, ότι θα υπάρξει διάλογος. Με ποιόν θα κάνει διάλογο η κυβέρνηση;

ΡΕΠΠΑΣ: Πρώτα από όλα -για να είναι σαφής η δική μας θέση, όπως πάντα ήταν, αλλά και για να είναι το ίδιο σαφής και ευθύς και ο τρόπος με τον οποίο η θέση μας μεταφέρεται προς την κοινή γνώμη- θα μου επιτρέψετε να σας υπενθυμίσω τη δήλωση που έκανα την πρώτη κιόλας ημέρα, όταν τέθηκε το θέμα. Είναι στη διάθεσή σας η δήλωσή μου εκείνη. Μεταξύ των άλλων, αναφέρθηκα στο θέμα της αναγραφής του θρησκεύματος στις ταυτότητες και είπα ότι εδώ υπάρχει ένα πρόβλημα, το οποίο πρέπει να αντιμετωπίσουμε, μετά την ψήφιση του νόμου του 1997. Αυτό παραλείφθηκε. Δεν είδα να μεταφέρεται στην κοινή γνώμη. Επίσης, χαρακτήρισα τις απόψεις του κ. Σταθόπουλου, απόψεις οι οποίες δείχνουν ότι διαπνέεται από σεβασμό προς τα ατομικά δικαιώματα των πολιτών. Αυτά δεν μεταφέρθηκαν. Πιστεύω, λοιπόν, πως πρέπει, τέτοιου είδους θέματα, τα οποία προκαλούν εντάσεις, χωρίς να υπάρχει πάντοτε ο ανάλογης βαρύτητας λόγος για τέτοιου είδους εντάσεις, να τα αντιμετωπίζουμε με πολύ μεγάλη προσοχή. Είπα, επίσης, ότι έχουμε ψηφίσει ένα νόμο, το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο ισχύει, η θέση μας παραμένει αυτή. Δεν προτιθέμεθα να το αλλάξουμε. Ημουν σαφής και ως προς αυτό. Αυτό το νομικό πλαίσιο εφαρμόζεται. Και είπα, ακόμη, ότι για τα συναφή θέματα, προφανώς θα γίνει διάλογος. Συναφή θέματα υπάρχουν. Μόλις πριν, μίλησα για θέματα κοινού ενδιαφέροντος. Υπάρχει, για παράδειγμα, το θέμα που αφορά την εκκλησιαστική εκπαίδευση, την αλλαγή του τρόπου απονομής εκκλησιαστικής δικαιοσύνης, το αναπτυξιακό έργο της Εκκλησίας. Ολα αυτά, είναι θέματα -και παραδειγματικά έμεινα σε κάποια από το σύνολό τους- τα οποία απασχολούν την Πολιτεία και την Εκκλησία σε ένα διάλογο, ο οποίος είναι διαρκής. Η επικοινωνία αυτή υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει πάντοτε. Γιατί είναι προς το συμφέρον της Εκκλησίας, αλλά και της Πολιτείας, αυτές οι σχέσεις να παραμείνουν αδιατάρακτες. Είναι κάτι που ενδιαφέρει και εμάς, ιδιαιτέρως.

ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ: Εμείς συζητούσαμε για τις ταυτότητες και είπατε για διάλογο. Δεν συζητούσαμε, ούτε για εκκλησιαστική εκπαίδευση, ούτε τίποτε άλλο. Μετά τη χθεσινή δήλωση του Πρωθυπουργού, με ποιόν θα κάνει διάλογο;

ΡΕΠΠΑΣ: Σας παραπέμπω στις δηλώσεις που έκανα. Ημουν πάντοτε σαφής στα όσα έλεγα.

ΜΠΟΤΩΝΗΣ: Πώς σχολιάζει η κυβέρνηση δηλώσεις στελεχών του ΠΑΣΟΚ, όπως του κ. Παπαθεμελή, αλλά και της Ν.Δ. που είπαν ότι αυτό το θέμα έπρεπε να έχει τεθεί πριν από τις εκλογές;

ΡΕΠΠΑΣ: Ολες οι απόψεις είναι σεβαστές. Αυτό είναι στοιχείο της δημοκρατίας μας.

ΣΟΥΡΜΕΛΗ: Θα ήθελα το σχόλιό σας για τη χθεσινή βεβήλωση του σπιτιού της Μελίνας Μερκούρης και του Ζιλ Ντασσέν, με αντισημιτικά συνθήματα;

ΡΕΠΠΑΣ: Τέτοιες ενέργειες τις καταδικάζουμε. Αποτελούν προσβολή για την Ελλάδα. Οχι για κάποιο πρόσωπο. Οχι για κάποιον, ο οποίος έχει μία συγκεκριμένη καταγωγή. Οχι για ένα συμπολίτη μας. Τέτοιες ενέργειες είναι προσβολή για την Ελλάδα, για όλους τους Ελληνες.

ΣΟΥΡΜΕΛΗ: Θα ήθελα να ρωτήσω, εάν πρόκειται να υπάρξει κάποια απάντηση του Πρωθυπουργού ή δική σας σε ένα γράμμα που απέστειλε ο Συνασπισμός των Ελευθέρων Ευρωπαίων Πρασίνων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, που ζητά την αναγνώριση της μακεδονικής γλώσσας και την ένταξή της στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Βόρειας Ελλάδας. Αυτό εστάλη στις 3 Μαΐου.

ΡΕΠΠΑΣ: Η ελληνική κυβέρνηση δεν αντιμετωπίζει τέτοιο θέμα.

ΚΑΡΕΛΙΑΣ: Μπορείτε να μας πείτε, ποιά είναι η θέση της κυβέρνησης στην απόφαση του κ. Λιντς να απαγορεύσει τη διακίνηση της εφημερίδας «Καθημερινής» στους επιβάτες της Ο.Α.;

ΡΕΠΠΑΣ: Χαίρομαι, γιατί μου θέτετε αυτό το ερώτημα. Θέλω δημοσίως να συγχαρώ, για την ευαισθησία του, τον Πρόεδρο του Δ.Σ. της Ο.Α. κ. Ζυγογιάννη -ο οποίος, χθες το πρωί, με ενημέρωσε για αυτό το θέμα- γιατί η αντίδρασή του ήταν άμεση. Εδωσε εντολή στις υπηρεσίες της Ο.Α. η εφημερίδα «Καθημερινή» να συμπεριλαμβάνεται, όπως πάντοτε, μαζί με τις άλλες εφημερίδες, στο λεγόμενο «σώμα του Τύπου», που διανέμεται στους επιβάτες της Ο.Α. Δεν είναι δυνατό να επιβληθεί τέτοιος περιορισμός. Είναι αδιανόητο να λαμβάνονται τέτοιες αποφάσεις. Και πρέπει να πω ότι τέτοια εντολή, παρά το ότι πράγματι δόθηκε, δεν εφαρμόστηκε ούτε για μια μέρα. Χάρη και στο ενδιαφέρον του αρμόδιου υπουργού Χρήστου Βερελή το θέμα αντιμετωπίστηκε εν τη γενέσει του και έτσι δεν υπήρξε οποιαδήποτε διατάραξη της ομαλής διανομής της «Καθημερινής», μαζί με τις άλλες εφημερίδες, στους επιβάτες της Ο.Α. Ηταν απαράδεκτη αυτή η πρωτοβουλία.

ΜΙΧΑΗΛ: Το γεγονός ότι ο κ. Λιντς δίνει τη συγκεκριμένη εντολή την οποία κατόπιν παρέμβασης του κ. Ζυγογιάννη, οι υπηρεσίες της Ο.Α. δεν την εφαρμόζουν. Το γεγονός ότι σύσσωμοι οι εργαζόμενοι στην Ο.Α. τον κατηγορούν ότι ουσιαστικά απέφυγε ενάμιση χρόνο να εκσυγχρονίσει ή να εξυγιάνει την εταιρία, αυξήθηκαν τα ελλείμματα κ.τ.λ. Μήπως, λοιπόν, η κυβέρνηση σκέπτεται να επανεξετάσει συνολικά τη συμφωνία της με τους μάνατζερ Βρετανούς;

ΡΕΠΠΑΣ: Γνωρίζετε ότι έχει γίνει μία συμφωνία. Εχουν αναληφθεί αμοιβαίως συγκεκριμένες δεσμεύσεις. Ολα αυτά θα εξεταστούν την κατάλληλη στιγμή και θα ληφθούν οι σχετικές αποφάσεις για το καλό της Ο.Α.

Σας ευχαριστώ.


Greek Government Press Briefings in Elot928 Greek Directory - Previous Article - Next Article
Back to Top
Copyright © 1995-2023 HR-Net (Hellenic Resources Network). An HRI Project.
All Rights Reserved.

HTML by the HR-Net Group / Hellenic Resources Institute, Inc.
kyber2html v1.05c run on Thursday, 25 May 2000 - 14:05:20 UTC